sâmbătă, 26 martie 2011

Certuri ...


Oke. So . Noi două ( eu și Anne ) ne-am cam ciondănit , și nu cred că mai suntem așa de bune prietene la ora actuală ( din punctul ei de vedere :) ). Deci ... Cred că nu vom mai posta așa de des pe blog . POATE că vom mai reveni ... Dacă ne vom împăca ... Și cu ocazia acestei postări , eu personal , îmi cer scuze . Știu că poate uneori am greșit ... dar cine nu o face ? Și Anne ... eu ți-am zis ! :). Bine ... eu mi.am cerut scuze ... și acum .. rămâne de văzut pe data viitoare . So , momentan : Adio ! :). Noi o să mai vorbim ... vă anunțăm printr-o postare ce și cum ... :). Adio ! :['

3 comentarii:

  1. Nu cred ca ar trebui sa depinzi de prietena ta pt a-ti face un blog...
    Tradatorii vin si pleaca sper sa intelegi....:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mada : Scuza`ma . Eu nu sunt o tradatoare . Nu jignii inainte sa cunosti . :)

    RăspundețiȘtergere