duminică, 20 martie 2011

Ceva...Diferit ! ...




Ceva ... Diferit ! ... :x.

De ce mereu când un prieten vine altul pleacă ? D ce când o ușă se deschide alta se închide ? De ce se pierd prieteni ca pe bandă rulantă ? De ce există invidia ? Prietenii nu o pot accepta ?! Ba da ! O pot ! Dar nu vor ! Un prieten înseamnă un suflet în 2 trupuri , spunea odată Cantemir. Și bine spunea . Dar SPUNEA. Căci acum , acest trup se destramă odată cu venirea unei alte persoane , unei alte părți! De ce nu putem accepta alte prietenii ? De ce suntem răi ? Și de ce nu vrem să fim alături unui prieten când are nevoie . Mă simt deja umilită în fața acestui lucru . Simt că am nevoie de cineva care să mă asculte , să îmi vorbească , să îmi fie alături să etc. … Dar cer prea mult ?! Nu cred ! Am așa ceva , dar mi.e teamă să mai fac rost . Să se mai nască prietenii ? Nu avem nici o șansă ! Viața merge înainte , iar noi trebuie să mergem cu ea ! Ai pierdut un prieten ? Ai pierdut o parte din sufletul tău ! Ai un dușman ? Ferește-te de dușmănia prietenului și de prietenia dușmanului ! Ai grijă ! Lumea e rea , iar prietenii adevărați rar se mai găsesc ! :( . Nici nu ști ce să mai crezi ! Mă bucur că îi am pe acei cineva lângă mine ( cei care se simt , :* ! ) care mă ajută , mă sprijină , îmi sunt alături . JOS INVIDIA ! SUS PRIETENIA ! :x. Asta a fost ce am avut de zis ! Acum vă las … Pa.pa :* ! Am să vă las și niște poze ... pentru că e un blog „imaginar” ! :)) :x.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu