duminică, 20 martie 2011

E originall ! =))


Ni s.au întâmplat multe cu acel ceva original =)). Veți afla ce este . Dar voi povesti doar 2 :)) :
*Era vacanța de vară . 8->. Eram mulți în parc . 3 prieteni au plecat la magazin și au luat.o pe cea mai apropiată alee . Acolo , pe alee , o prietenă a găsit o cutie de dur*x :">. =)). Și strigă la noi :
- E original !!! =)).. *
O doamne ! :))))
*Sau , eram în tabără . Am fost la o cetate prin pădure . Toate bune și frumoase . Când ne.am întors , eu , Anne și alți 2 băieți am rămas în urmă . Unul dintre colegi găsește același fel de cutie =)). În fine ... FOLOSITĂ ! =)). Mai departe găsim niște haine ! :| .=)). În fine ... Când ajungem la pensiune , unul din băieți vine în cameră la noi , la fete , și îi zice unei colege :
- Da,da ! Știu că de la tine era d*rexul ! :-j. :>
La care ea :
- Dar ce.i ăla ? Aaaa ... Deodorant !!!
=))))))*. Deci . Prea tare =)). Am ținut să vă spun asta ! Scuzați dacă am fost cam „vulgară” :">. =)))))). Dar fazele erau prea tari să nu le postez ! :x.=)). Hai bye :* ! App. Vizitați.mi și mie blogul . ;;) . Uitați.l : www.poveste-vampiri.blogspot.com :D. Mercii :* ! :)) . Hai pa ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu