duminică, 20 martie 2011

Încercarea Noastră Malefică. >:).

Nôtre Plann Diabolique >:).
Care este ? Păi , eu și Anne vrem să cucerim lumea . Am început cu începutul . Deja am doborât pe cineva psihic , pe cineva dramatic , adică din dragoste :-@ și mai urmează ... :>. Ca noi nu.i numeni ! Înafară de Doofenshmirtz și Mojo Jojo ! :x =)). Suntem noi ! :x. Nebunele care se pun pe cucerit lumea . Așteptăm sponsori :* ! Mulțumim ! :> . Haideți . Săriți :x. Deci . Începem cu orașul ăsta micuț în care stăm . :o3. Mai avem :)). O da ! Am uitat . Pe lângă persoana care a cedat psihic și cea care a cedat din dragoste , am doborât pe cineva prin fapte ! Nu ne referim la moarte ! Stați liniștiți ! =))). Adică ... Pe cea de.a 3-a persoană am făcut.o să se teamă de noi ! >:). Acea persoană ? Patricia ! =)). :x. Hai că așteptăm sponsori . Scrieți la comentarii :> :)). :x. Hai , vă pupăm :* ! >:D<. Byee ! :x. :* . >:D<.
Mwa-ha-ha-ha-haa ! >:). :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu