duminică, 20 martie 2011

Faza Zilei.



Iată că postăm și faza zilei . 
Era o seară liniștită . Patricia ( o prietenă de 6 ani ) dormea la mine . Mi s.a părut totul ok :-??. Când să aflu că are probleme cu vezica :| . În fine ... Ciudat ! A trebuit , în fiecare seară , să stau cu lighianul la pat ! /:). Dar mereu îi spuneam : „ Măi ! După ce.ți faci treburile , bagi lighianul sub pat ! ” . Îmi răspundea afirmativ . Ciudat . /:). În fine .. Crezând că are ceva în căpățâna aia de dovleac 8-}  , am lăsat.o singură . :)). și eu am plecat. :). Bineee ... Patrii și.a făcut nevoile odată și nu a băgat lighianul sub pat ! Și când m.am trezit la 03.30 , ursulețul meu era în lighianul cu NEVOI ! Am rămas ... *trollface* ! Am luat.o la ture prin casă și am pus.o să doarmă pe jos ! Știu că am fost puțin prea dură ... dar era ursulețul meu ! :o3. =)))). Asta a fost mai degrabă ... faza nopții ! =)). Deci :-j. Mna ... A doua zi am pus.o pe mama ( bineînțeles ) să mi.l spele ! Și gândiți.vă cum a fost ... că am mai stat 2 seri cu ea ! x.x !!! Poate o să mai zic câte ceva x.x ! :)). Dar asta a fost prea penală ! :| :]]]. 

2 comentarii: